вівторок, 5 жовтня 2010 р.

Кілька слів про оцінювання...

 Оцінювання вчителем. 
Нагадаю що оцінювання відбувається за трьома критеріями.

  1. Обовязкові елементи.
  2. Вміння донести своє повідомлення, ідею.
  3. Співпраця.

Що стосується перших двох, то їх спокійно можна оцінити після заняття.
А ось третє потребує фіксіції якихось умовних балів під час уроку. Але тут особисто у мене виникають певні проблеми.
Почнемо з того, що у співпраці потрібно оцінювати. Згідно таблиці оцінювання робіт і діяльності учнів максимальний бал можна отримати  якщо для пари вірно твердження
Ми завжди працювали як команда на етапах планування, реалізації, перевірки свого продукту, а також його презентації. Кожен ретельно виконував свою частину роботи, ми весь час допомагали один одному. (8 балів)
Одже вчитель-фасілітатор повинен оцінювати співпрацю за двома критеріями на 4 етапах уроку.
Етап
Ретельність виконання власної частини роботи
Якість допомоги на етапі
Планування
1
1
Реалізація
1
1
Перевірка
1
1
Презентація
1
1
Виходить, що максимально за кожним критерієм можна оримати -
1 бал для високого рівня (всього 8 балів);
0,75 балу для достатнього рівня (всього 6 балів);
0,5 балу для середнього рівня (всього 4 бали) та
0,25 балу для початкового рівня (всього 2 бали).

А ось тут і виникають питання:
  1. Як чітко побачити яку роботу виконав учень в парі?
  2. Як оцінювати цю роботу на етапі коли діти ще не вміють розподіляти обов'язки?
  3. Як доцільно розподіляти обов'язки в парі?
  4. Як бути з презентацією робіт, адже в мене на уроці діти не можуть встигнути представити результат своєї праці. (доречі презентація є частиною технології яку, як ми знаємо не можна змінювати)
Нажаль чітких відповідей на ці питання в мене нема. (Якщо вийде поділюсь своїми думками в наступному дописі)

Тільки факти
Дуже наближена статистика 5 заняття:
9 класи 

  • 90% виконали правильно 5 перших завдань;
  • 10% меньшу кількість

10 класи

  • 5% виконали все основне завдання 
  • 20% виконали 7 завдань,
  • 60% виконали 4-5 завдань,
  • 10% меньше 5 завдань.

Немає коментарів:

Дописати коментар