Оцінювання вчителем.
Нагадаю що оцінювання відбувається за трьома критеріями.- Обовязкові елементи.
- Вміння донести своє повідомлення, ідею.
- Співпраця.
Що стосується перших двох, то їх спокійно можна оцінити після заняття.
А ось третє потребує фіксіції якихось умовних балів під час уроку. Але тут особисто у мене виникають певні проблеми.
Почнемо з того, що у співпраці потрібно оцінювати. Згідно таблиці оцінювання робіт і діяльності учнів максимальний бал можна отримати якщо для пари вірно твердження
Ми завжди працювали як команда на етапах планування, реалізації, перевірки свого продукту, а також його презентації. Кожен ретельно виконував свою частину роботи, ми весь час допомагали один одному. (8 балів) |
Етап | Ретельність виконання власної частини роботи | Якість допомоги на етапі |
Планування | 1 | 1 |
Реалізація | 1 | 1 |
Перевірка | 1 | 1 |
Презентація | 1 | 1 |
1 бал для високого рівня (всього 8 балів);
0,75 балу для достатнього рівня (всього 6 балів);
0,5 балу для середнього рівня (всього 4 бали) та
0,25 балу для початкового рівня (всього 2 бали).
А ось тут і виникають питання:
- Як чітко побачити яку роботу виконав учень в парі?
- Як оцінювати цю роботу на етапі коли діти ще не вміють розподіляти обов'язки?
- Як доцільно розподіляти обов'язки в парі?
- Як бути з презентацією робіт, адже в мене на уроці діти не можуть встигнути представити результат своєї праці. (доречі презентація є частиною технології яку, як ми знаємо не можна змінювати)
Тільки факти
Дуже наближена статистика 5 заняття:
9 класи
- 90% виконали правильно 5 перших завдань;
- 10% меньшу кількість
10 класи
- 5% виконали все основне завдання
- 20% виконали 7 завдань,
- 60% виконали 4-5 завдань,
- 10% меньше 5 завдань.
Немає коментарів:
Дописати коментар