вівторок, 5 жовтня 2010 р.

Дотримуватись технології треба але...

З попереднього допису відомо, що вчитель може виконати завдання на комп'ютері протягом 30 хвилин. Будемо вважати що 30 хвилинна робота вчителя еквівалентна 30-хвилинній спільній роботі 2 учнів (Якщо заняття 1 астрономічна година, то такий час можна виділити)
А скільки ж я виділяю дітям на ту ж роботу? Як ви памятаєте 14 хвилин на виконання роботи за ком'ютером та 4 хвилини на доопрацювання. Всього  18  хвилин.
Не вистачає 12 хвилин, що не може не вплинути на результат. Виходить діти теоретично зможуть виконати 3/5 всієї роботи (зробити 7-8 завдань з 13), при наявності такого ж бажання працювати як у вчителя.

Що ж можна зробити, щоб хоча б, для початку, теоретично скоротити реальний час виконання завдання?
Можна для дітей на дошці написати, а краще, на мій погляд, роздрукувати номери інструцкцій якими потрібно користуватись при виконанні завдань на комп'ютері.
Ось ця табличка для заняття "Створюємо диплом"
№ завданняТехнологія (програма), № інструкції
2.
Текстовий редактор 6.4
3.
Текстовий редактор 6.1
4.
Текстовий редактор 6.12
5.
Графіка 4.5 (пункт 10)
6.
Текстовий редактор 5.1, 5.5
7.
Текстовий редактор 5.13, 5.10, 5.11 (є в книзі)
8.
Текстовий редактор 6.9, 6.10
9.
Допомога вчителя!
10.
Текстовий редактор 6.9, 6.10
11.
Графіка 5.9, 6.8

Крім того для себе я вирішив, що потрібна оціночна компенсація проблеми з часом.
При створенні диплома бонус - 3 бали, далі 2 заняття бонус - 2 бали, а наступні три по 1-му балу.
...

Немає коментарів:

Дописати коментар