неділя, 17 жовтня 2010 р.

Розклад уроків. Допомагаємо вчителю.

На занятті можуть бути використані наступні матеріали:
1) учнівські зошити (1 на пару);
2) дапоміжна табличка для роботи с Неlp Guid-ом на етапі виконуємо на комп'ютері (1 на пару);
3) таблиця оцінювання (1 на пару);
4) таблиця оцінок (1 на пару);
5) 6 надписів з етапами уроку.
6) Надписи на аркушах  А4 для етапу планування.
7) Магніти для закріплення на дошці 6 надписів;
8) Булавки для кріплення А4 до стіни аба будівельний скотч.
Фрагмент сценарія уроку.
1) Привітання.
2) Вступ. (Все записано та вивішено на дошці)
Протягом останніх 2 уроків ми з вами вивчали, як комп'ютер може допомогти у р... в....
Допомагаючи уявному вчителю кожна пара створювала

  1. Д...
  2. В...                у...
Кожний з цих уроків в нас ділився на 6 етапів, які ви добре знаєте. Давайте згадаємо скільки часу ви будете виділяти на кожен етап?
На дошці написано та вивішено надписи :
Етапи уроку.
  1. Плануємо.
  2. Виконуємо на комп'ютері.
  3. Перевіряємо.
  4. Доопрацьовуємо.
  5. Виставляємо бали.
  6. Обговорюємо.
Виставляємо проти кожного етапу час, виходить:
  1. Плануємо. - 5 хв.
  2. Виконуємо на комп'ютері. - 14 хв.
  3. Перевіряємо. 2 хв.
  4. Доопрацьовуємо. 4. хв.
  5. Виставляємо бали. 3. хв.
  6. Обговорюємо. 4. хв.
Зараз у вас на столах розкладено:

  • Зліва - ваш зошит для ескізів та відповідей на питання;
  • В цетрі, на підставці монітора допоміжна табличка для роботи з Help Guid-ом;
  • Праворуч таблиця оцінювання робіт і таблиця оцінок.
Як ви думаєте чому їх розкладено в такому порядку?
3) Початок роботи.
До роботи підготувались можна починати (роздаю книгу с закладкою-рекомендацією, як працювати в парі під час планування.)
Відкрийте книги на сторінці 32, закладка вам допоможе.
Щоб зрозуміти яке завдання сьгодні ми будемо допомагати розв'язувати вчителю на комп'ютері прочитаємо перший абзац розділу Розклад уроків. (замінити фразу) та дамо відповіді на питання в ньому. (Читаємо, даємо відповіді, не обговорюємо)
4) Етап планування один з найскладніших і співпрацювати на ньому дуже не просто. Візьміть будь-ласка олівець і ваші листочки закладки та прочитайте рекомендований план роботи на цьому етапі. Підкресліть в кожному пункті плану ключові слова. На цю роботу 2 хвилини

Як можна працювати на етапі «Плануємо»?
1) Читаємо яке завдання потрібно виконати.
2) Переглядаємо приклад виконання завдання.
3) Читаємо, які 4 дії потрібно робити для подальшого планування своєї роботи.
4) Розподіляємо обов’язки. Хто буде тихенько вголос читати питання і  слідкувати за часом, а хто буде створювати ескіз та записувати деякі відповіді на питання.
При цьому хтось в парі може сказати: «Давай я сьогодні буду …» або запропонувати «А ти б не хотів сьогодні…» На наступному уроці міняємось ролями.
5)
5.1.Той кого вибрали читати, чітко але тихо, щоб не заважати іншим парам, читає 1 питання.
5.2. Обидва пропонують і обговорюють відповіді.
5.3. Той хто створює ескіз  починає його малювати, заносячи відповідь, що влаштовує обох, до ескізу.
6) Пункт 5  повторюється для питань 2, 3, .... Якщо питання не стосується ескізу, то на нього стисла відповідь записується окремо.
Замість обговорення виконуємо сортування ключових фраз етапів планування на стіні (фрази записані на аркушах А4 з самого початку уроку прікріплені на стіні булавочками в довільному порядку)

Немає коментарів:

Дописати коментар