понеділок, 11 жовтня 2010 р.

Зміни в табличці «Плануємо»

Вдосконалена табличка створена 7 жовтня. Скоріше за все її найкраще використати перед виконанням розділу Плануємо методом активного читання. Для цього: роздати дітям папірці з порядком роботи, попросити прочитати його, виділивши олівцем в кожному пункті по можливості тільки 2 ключові слова.
Як працювати на етапі «Плануємо»?
1) Читаємо яке завдання потрібно виконати.
2) Переглядаємо приклад виконання завдання.
3) Читаємо, що потрібно робити перед виконанням завдання на комп’ютері
4) Розподіляємо обов’язки. Хто буде тихенько вголос читати питання і записувати деякі відповіді і слідкувати за часом, а хто буде створювати ескіз. При цьому хтось в парі може сказати: «Давай я сьогодні буду …» або запропонувати «А ти б не хотів сьогодні…» На наступному уроці міняємось ролями.
5) Той кого вибрали читати, чітко але тихо, щоб не заважати іншим парам, читає 1 питання. Обидва пропонують і обговорюють відповіді. Той хто створює ескіз  починає його малювати, заносячи відповідь, що влаштовує обох, до ескізу.
6) Пункт 5  повторюється для питань 2, 3, .... Якщо питання не стосується ескізу, то на нього стисла відповідь записується окремо.

Немає коментарів:

Дописати коментар