середа, 29 вересня 2010 р.

Урок 5. Створюємо Диплом (Професія - вчитель)

Матеріали для уроку:
1) Як можна працювати з електронним довідником «Help Guide»? (Пам'ятка)
Примітка. Не дуже вдалий документ:
  • складні формулювання та
  • великий об'єм
але ідея непогана.
Щоб пам'ятка допомагала вона напевно повинна бути короткою і вкрай чіткою.
2) Таблиця оцінювання робіт і діяльності учнів;
3) Таблиця виставлення оцінок.
Фрагмент таблиці оцінок:

4) 6 друкованих табличок ( Плануємо, Виконуємо на комп'ютері, Перевіряємо, Доопрацьовуємо, Виставляємо бали, Обговорюємо).
5) 8 магнітів для дошки;
6) крейда або фломастер для дошки.

Перед початком уроку:
Закріплюю магнітами на дошці в хаотичному порядку таблички (пункт 4). Над ними пишу слово впорядкувати.
На вільній частині дошки пишу так званий Довідник уроку, який має наступний вигляд:
I. Хто або що може надати допомогу при виконанні завдання на комп'ютері?
  1. Н...
  2. Е...
II. Чи э в книзі підказка де шукати потрібні матеріали в електроному довіднику?___________________
III. Виконуючи завдання,
  • зроби основне
  • потім додаткове.
IV. Як організувати роботу з вікнами, щоб зекономити час?

  1. на початку роботи відкрий "Help Guide", та не закривай до кінця;
  2. відкрий вікно програми;
  3. не згортай вікна, а натискай на кнопки, що їм відповідають внизу екрана.

V. Як шукати опис дій в довіднику "Help Guide"?
  1. Зрозуміти про який об'єкт йдеться в завданні.
  2. вибрати в меню довідника програму або технологію для роботи з цим об'єктом.
  3. вибрати групу;
  4. вибрати навичку.
Хід уроку.
I. Гра-розминка  (5 хв.) 
II. Повторюємо та дізнаємось.  (5 хв.) 
Під час повторення та впорядкування основних напрямів діяльності учнів плануємо орієнтовну кількість часу
III. Самостійна робота з підручником.  (32 хв.) 
IV. Рефлексія.  (3 хв.) 

Проблеми та пропозиції щодо їх вирішення.
Які обєктивні і субєктивні фактори вплинули на проведення 5 уроку?
Об'єктивні Cуб'єктивні
замість 60 хв. за планом заняття проходить 45 хв. 1. Відсутність мотивації
2. Не достатньо чітке формулювання завдань,
3. невміння концентрувати всю увагу на роботі.
4. небажання концентрувати...
5. Невміння планувати роботу
6. Небажання планувати роботу,
7. Невміння працювати в парі,
8. Невміння працювати з друкованою інструкцією,
9. Невміння поєднувати роботу з друкованою інструкцією та електроним довідником.
10. Безконтрольність на попередніх заняттях.
11. Відсутність чіткої часової контрольованості етапів уроку.
12. Не повне дотримання технології проведення уроку.
Більш детально про обєктивні і субєктивні фактори читацте в наступному дописі
Тільки факти.
  • Чітко дотримуючись інструкції та схеми роботи друкований підручник - електроний довідник я створив Диплом за 30 хвилин. Додаткове завдання не виконував.
  • Користуючись своїми знаннями і вміннями ту ж роботу виконав за 7 хвилин

Немає коментарів:

Дописати коментар