вівторок, 28 вересня 2010 р.

Первый блин не комом, або як я проводив перше заняття.

 Матеріали:
1. Основні положення ефективного проведення тренінгу. (Стор. 74 Методичного посібника для викладачів);
2. Фломастер для дошки або крейда;
3. Картики для поділу на пари;
4. Таблиці "Знайди того, хто" (Роздрукувати або відксерити [краще з Методичного посібника для вчителів, стор. 8] на кожного);
5. Дитячі підручники (один на двох).

 I. Вступ  (1 хв.) 
Запрошую вас навчатися за програмою Інтел "Шлях до успіху", яка створена корпорацією Інтел у співпраці з освітніми організаціями різних країн.
Програма впроваджується і розвивається у таких країнах, як Бразилія, Чілі, Китай, Єгипет, Індія, Ізраїль, Мексика, Туреччина, Росія.
Мета програми - дати знання та навички, які допоможуть вам в майбутньому  стати успішними в своїй професії.
 II. Ключові якості успішної людини.  (5 хв.) 
Замість читання розділів книги:
   1. Комп'ютерна грамотність;
   2. Критичне мислення - вміння розв'язувати проблеми, ...
   3. Співробітництво

Мозкова атака:
   1) Кілька слів про те, що багато хто з дітей (9 клас) в цьому році закінчують школу тому ... (тут може бути мотивація того чому потрібно вивчате цей курс)
   2) Що повинна вміти і знати сучасна людина, щоб бути успішною в своїй роботі незалежно від того ким вона стане?
   3) Спробуємо відповісти на це питання методом «Мозкової атаки». (Пояснення метода, обговорення)


Зауваження: В цьому завданні дітей треба підвести до того, що сучасна людина повинна вміти :

  1. використовувати ПК для потреб своєї професії;
  2. розв'язувати різного роду проблеми, що виникають на виробництві,
  3. знаходити спільну мову з іншими людьми.

Нажаль діти називали дуже мало різних вмінь (не більше 5). І серед них було вказано лише перше вміння (робота з ПК). Два останні вони змогли висловити лише після натяків і додаткових питань. 

(Наприклад:
Питання: Чи завжди на виробництів все відбувається гладко? Що може виникнути під час роботи?. 
Відповіть: Проблема (и);
Питанння (майже риторичне) Чи повинна людина вміти розв'язувати ці проблеми?
Відповідь: Так
І тепер можна вміння розв'язувати проблеми записати у загальний список вмінь та навичок...)


Отримавши 3 потрібні нам вміння ми можемо завершити мозкову атаку такою фразою: "Питання навичок успішної людини майбутнього хвилює не тільки нас, а й провідні підприємства світу. На одній з конференцій, яка відбулася кілька років тому, визнали, що співпраця, критичне мислення частиною якого є вміняя розв'язувати проблеми, знання комп'ютерних технологій є одними з основних вмінь людини 21 сторіччя.(? Потрібно уточнити у Ніни Петрівни ?)
Висновок: Тож наші з вами думки співпадають з думками провідних компаній світу.



 III. Об'єднання в пари. (Потрібні картки)  (3 хв.)
Способи:
1. За бажанням.
2. За певною ознакою.
3. Випадковим чином за допомогою карток.
Який з способів має перевагу якщо наша мета навчитись працювати в парі? Чому?






Немає коментарів:

Дописати коментар